Opptak

Blåklokken barnehage har 2 avdelinger. Avdelingen Skogstjerna med barn fra 0-3 og avdelingen Forglemmegei med barn fra 2 til 6 år. Ønsker du at barnet ditt skal gå i en liten foreldre eid barnehage i skogen på Tromøya, så søk til hovedopptaket innen 1.3.2022. Ved spørsmål ta kontakt med styrer Renate Bai Stabell 99742782 eller e-post styrer@blaklokken.no https://web-parent.prod.vigilo-oas.no/start-application/Arendal

Vi fokuserer på gode opplevelser, lek og vennskap. Våre faglige fokus er kunst, kultur og kreativitet, samt språkutvikling. Vi er mye på tur i nærområdet, og endel på teater, kino o.l. Vi er veldig stolte av vår historie, og liker tradisjoner. En av dem er høstfesten der barna maler mel, rister fløte til smør, baker, lager grønnsakssuppe og mye mer. En annen er lanternefesten, der foreldrene er invitert til å være sammen med oss en ettermiddag. Vi ser teater, synger på sykehjemmet og koser oss i grillhytta vår. Er dette noe for ditt barn, søk barnehageplass ved opptaket.

What do you want to do ?
New mail