Vår barnehage

Blåklokken barnehage holder til på Færvik, Tromøy, trygt beliggende i naturskjønne og kuperte omgivelser. Her er 29 barn i alderen 0-6 år som får lov til å undre seg og uttrykke seg på mange forskjellige måter. Avdelingen Forglemmegei er fra 2-6 år og Skogstjerna er fra 0-2 år. Blåklokken er en selveiende økonomisk forening. Foreningens medlemmer er foreldrene. Blåklokken har lange tradisjoner og arrangerer ulike årstidsfester. Vårt fokus er kunst og kultur og språkutvikling.

Ønsker du at barnet ditt skal gå i en liten barnehage med trygghet og nærhet i fokus- så er dere velkommen til oss. vi legger vekt på et variert pedagogisk opplegg der barna skal være ute, være på tur, arbeide med språk, arbeide med forming, møte realfag, oppleve vennskap, få varierte lekeopplevelser og  mye mer.